خنده

اینجا باید فقط خندید :D

خنده

اینجا باید فقط خندید :D

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۰۴
    45
  • ۹۴/۱۲/۲۵
    44
  • ۹۳/۰۳/۲۹
    43
  • ۹۳/۰۳/۲۹
    42
  • ۹۲/۰۹/۳۰
    41
  • ۹۲/۰۶/۲۲
    40
  • ۹۲/۰۵/۲۷
    39
  • ۹۲/۰۵/۲۳
    38
  • ۹۲/۰۵/۲۳
    37
  • ۹۲/۰۵/۲۳
    36

38

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۴ ق.ظ

سر جلسه به جلوییم می گم سوال ۳ بلدی ؟ میگه آره می خوای ؟
میگم پَ نَ پَ نگرانت بودم می خواستم اگه ننوشتی بت بگم


.پ.ن.پ.


رفتم آفتابه آوردم آب بریزم تو رادیات ماشین. رفیقم میگه از تو دستشویی آوردی؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ از تو یخچال آوردم گفتم تابستونه ماشینه حال کنه.



.پ.ن.پ.


به دخترم یه قسمت گوشت چرخ کرده فریز شده تو نایلون دادم میگم بپز.

میگه از پلاستیک درش بیارم؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ با پلاستیک بنداز بپزه قوت بگیریم تا دوروز گشنمون نشه


.پ.ن.پ.


دزده اومده بود خونه مون، همه چی رو بهم ریخته بود.

پلیسه اومده میگه: دزد اومده؟

گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ میخوایم دکوراسیون عوض کنیم، گفتیم شما هم نظر بدی


.پ.ن.پ.



اس ام اس اومده "هم میهنان عزیز،محصولات لبنی میهن فقط با آرم میهن عرضه میشود."

پـَـ نـَـ پـَـ مافکر کردیم با آرم شبکه 3 عرضه میشه


.پ.ن.پ.


ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری؟

پـَـ نـَـ پـَـ تو خونه شستم. اومدم فقط اتو بزنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۳
جو آن

پ ن پ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی